sobota 26. listopadu 2016

SFA069 - Autopoetik: Machine–Bird–Rain


Práce na projektu Machine–Bird–Rain byla motivována snahou vytvořit umělé zvukové krajiny založené na terénních nahrávkách pořízených během posledních 3 let. Tyto nahrávky slouží primárně jako výchozí body k improvizačním zásahům a vzniklá zvuková pásma těží právě ze souvislých proměn a výměn, ke kterým dochází při procesu vytržení těchto zvuků z jejich původních zvukových prostředí a jejich přenesení v čase i prostoru. Zatímco první pásmo Dislocation #1 ilustruje proces vsazení těchto zvuků do nového zvukového prostředí, a tímto otevírá naprosto nový pohled na tyto zvukové jevy, Relocation #1 tento proces rozvádí dále prostřednictvím improvizace ke zvukové události, která nastává přímo během nahrávání.



Work on the project Machine–Bird–Rain was driven by the desire to evoke artificial soundscapes based on field recordings captured over the period of last three years. Using the field recordings as the basis for improvisation, these pieces explore the continuous motion of change and exchange which takes place when particular sounds are wrested from their original sonic environment and transported in temporal as well as spatial terms. While Dislocation #1 draws on the practice of incorporating such sounds into a new sound environment and thus offering a new perspective on these sonic phenomena, Relocation #1 attempts to develop this process further by improvising to a sound event taking place during the actual process of recording.

Martin Lauer: terénní nahrávky, smyčky, syntezátory, preparovaná baskytara, kontrabas, kemong / field recordings, loops, synths, prepared bass guitar, upright bass, kemong

Mix, master and cover design by Martin Lauer.

http://www.martin-lauer.com/music/

Žádné komentáře:

Okomentovat